BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 9 maj 2012

Ska skriva lite var det händer hoss oss i Möklinta

Hej det håller på att göra om våran toa så nu har vi en bajamaja på gården.Det blir nog bra när det blir färdigt.Igår när vi skulle åka till Jimmy då ramlade jag när jag skulle gå från toa,så jag känner mej lite mörbultad idag.Jag hoppas att de ska bli lite varmare om dagarna det har ju snart gått halv maj och de är så kallt ännu.När talade om för se skolkompis att jag tycker om arr sy,då skickade hon en duk som jag har sytt färdig nu.Det ska ju fästas trådar och sy runt den,det är ju det som är jobbig av allt så den ska bli fin.Imorgon ska Malin ska åka till stockholm och titta på något hårdrockband och då ska hon sova hoss Milena i västerås och då ska vi köra henne till sala,och då ska vi hälsa på Monica och hennes familj.Kevin han går nu för fullt.Tänk vad tiden går.nej nu ska jag sluta.hej då Gunbritt

0 kommentarer: